#Főoldal# Ingyenes tanfolyam cégvezetőknek, marketinges munkatársaknak

Ingyenes tanfolyam cégvezetőknek, marketinges munkatársaknak{ - newsletter}

Tudta, hogy honlapján 30 mp-nél kevesebb időt tölt el a látogatók több mint 50%-a? Megdöbbentő.


Tisztelt Cégvezető!

Szabó Ákos vagyok, az Ideart Informatikai Bt. tulajdonosa és csapatának szakmai vezetője. 10 év honlapkészítés szakmai tanulságai állnak mögöttünk. Ezt öntöttük közérthető formába cégvezetőknek és honlaptulajdonosoknak szóló 10 részes e-mail tanfolyamunkban, melyet most az Ön figyelmébe ajánlok. Az e-mail tanfolyam ingyenes, egy témakör elolvasása  3-5 perc.



Témakörök:

1. A cég weblapja és marketing-stratégiája – mit várhatunk a weblapunktól?
2. Látogatói szokások megismerése – kihez szól?
3. Ergonómia – hogy kézre álljon
4. A tartalom kialakítása, szövegírás
5. Az arculattervezés - tulajdonos szemmel
6. A honlap üzemeltetése - ár/érték
7. A programozás - hogy ne verjenek át
8. Keresőoptimalizálás
9. Hogyan spóroljunk?
10. Zárszó és értékelés

Elolvasás után

  • e-mailen vagy telefonon felteheti kérdéseit,
  • on-line teszten ellenőrizheti tudását,
  • személyes és ingyenes találkozót kérhet, ahol közösen értékeljük jelenlegi honlapját.


1. A cég weblapja és marketing-stratégiája – mit várhatunk a weblapunktól?

A honlap olyan, mint egy jó katona. De hol a csapat? És mi a haditerv?

1.1. Marketing stratégia

A mikro- és kisvállalkozások vezetői azt várják egy honlaptól, hogy „a honlap lendítse fel az üzletet, mérhető forgalmat generáljon.” A baj csak az, hogy jellemzően ezeknek a vállalkozásoknak nincs, vagy átgondolatlan a marketing stratégiájuk. Nincs végiggondolva a vevőszerzés folyamata, így a honlap feladata sincs meghatározva. Mindent adjon el mindenkinek? Ez sajnos nem működik. Rossz hír, hogy a legjobb honlap sem csodaszer önmagában. A jó hír, hogy egy átgondolt marketing stratégia részeként kitűnően betölti a vele szemben támasztott reális elvárásokat.

Szóval, akkor mi is a haditerv?

1.2. A vevőszerzés lépései

A vevőszerzés folyamata egy lépcsőre hasonlít. E lépcső első foka a legnagyobb, de feljebb haladva egyre kisebbek jönnek, egyre könnyebb feljebb lépni. Ezen a lépcsőn kell a vevőt feljebb segíteni. Ismeretlen, érdeklődő, első vevő, rendszeres vevő, elragadtatott vevő, VIP. Ismeretlenből érdeklődőt csinálni nagyságrendekkel nehezebb és költségesebb, mint a rendszeres vevőből elragadtatottat.

Vajon milyen feladatot szán a honlapnak ebben a folyamatban?

1.3. Mi a honlap szerepe?

A honlapot bármely stratégiához és vevőszerzési lépcsőhöz hozzárendelhetjük, de minél több ügyfélcsoportra összpontosítunk, annál nehezebb lesz rájuk erős hatást gyakorolni. Íme néhány lehetséges „üzleti-funkcionális” modell egy honlappal kapcsolatban:

Hirdetés modell: ha a szakmámra keresnek a google-ban, legalább tőlem is kérjenek egy ajánlatot.
Prospektus modell: ha valaki felhív telefonon, a referenciáimat könnyen és jó minőségben be tudjam mutatni.
Áruház modell: konkrét terméket vagy szolgáltatást szeretnék értékesíteni on-line módon, pl. webáruház, pizza-rendelés.
Alkalmazás modell: a weblapon működő program használatáért fizessenek, pl. szótár.
Letöltés modell: a weblapomon lévő fájlok letöltésért fizessenek, pl. képek, filmek, stb.
Banner modell: a honlapomon sokak számára érdekes tartalmat ingyen teszek közzé, nagy lesz a látogatottságom, de mások reklámjaiért pénzt kérek. Pl. internetes újságok.
Szakértő modell: a honlapomon a szakmámmal kapcsolatos cikkeket közlök, fórumot üzemeltetek, így hozzáérőnek tűnök.
Művész modell: megmutatom az alkotásaimat.
Non-profit modell: egy non-profit tevékenységhez keresek önkénteseket és támogatókat.
Intézményi modell: egy hivatal vagy egy intézmény kommunikációját szolgálja.
Nárcisz-modell: magamról és az életem történéseiről szól a honlapom, pl. facebook profilom.

Természetesen ezek a modellek keveredhetnek a gyakorlatban. De mindegyik modell más tartalmat, más menürendszert, más arculatot, más doménnevet kíván meg.

Az Ön honlapjának milyen szerepet szán?

1.4. Összhang más eszközökkel

Az Ön cége számtalan formában és módon megjelenik a vevők/ügyfelek előtt. Pl. cégtábla, névjegykártya, céges papír, boríték, bélyegző, számla, munkaruházat, prospektus, autóreklám, stb. Vajon ezek tartalma és arculata egymást erősíti, vagy gyengíti? A honlapnak ebben a csapatban kell szolgálnia, ezért fontos az összhang. Az összhangot pedig a marketing-tervezés és stratégia adja meg. A marketing stratégia tehát nem a reklámozásról, hanem az üzleti modellről szól. A marketing stratégia nemcsak a nagy cégek luxusa, hanem a kis cégek elengedhetetlen eszköze. Lenne.

Az Ön cégének megjelenései egymást erősítik?

1.5. Megéri a honlap az árát?

Ha egy honlap árát összevetjük egy papír prospektus árával, kiderül, hogy a honlap fajlagosan a legolcsóbb és leghatékonyabb kommunikációs felület.

• A legnagyobb példányszámú, hisz az egész világon elérhető.
• A frissítés nem kerül pénzbe, szemben a nyomdai anyagokkal.
• Az ára nem függ a tartalom mennyiségétől, ezért minél több tartalmat jelenítünk meg, annál jobban megéri, szemben a nyomdai anyagokkal.
• Színes, animációs, videós, interaktív.

Mégis, ezeken az „offline” felületeken fontos megjeleníteni a honlap címét, hisz a honlap csak akkor ér valamit, ha meg is nézik.

Az Ön honlapja költség vagy befektetés?

Tesztelje megszerzett tudását!


###LINK###

A következő témakörből 1 hét múlva: 

  • Megismerheti a látogatói szokásokat.
  • Megértheti, hogyan gondolkodnak a honlapjára látogatók.
  • Megtudhatja, hogyan növelheti meg a honlapján eltöltött látogatói időt.
  • Megtudhatja, hogyan késztetheti visszatérésre a látogatókat.

#Létrehozva: #02/01/2013 23:41

#Arculat választás#

izmus | turbó | arborétum

{Telefon}

(+36 34) 480 880

{Search}

{OK}

E-névjegyünk

Az oldal 33 ms alatt készült el. Felhasználó: vendég